onsdag 30 december 2009

In bed with Zlatan...

Fick en julklapp idag som var exceptionell!
Inte visste jag att jag varit snäll.
Tack vare denna gåva blir min säng mer speciell
och en bortamatch nån annanstans allt mindre aktuell.
Jag kommer bädda varje dag utan något gnäll
och betydligt mer sällan sova på hotell.
Presenten är inte det minsta sexuell,
men prydd med elva män, varav en het rebell.
Risken att jag försover mig blir nu mer substantiell
och utan denna framöver blir min sömn ett sleeping hell.
Det jag ska göra nu är allt en liten skräll,
för jag hoppar i säng med Zlatan ikväll!

Kära ni, sitt inte där och tappa hakan,
ty det rör sig "bara" om landslagslakan...


















Tack till min vän A,
som vet vad jag vill ha!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får många härliga nätter med Zlatan framöver!

    Gott nytt år på dig!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart inlägg!!!!!
    Love You!!!!!!!! :-)
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Tack Pernilla, synd bara att du inte heter Z... =)

    Gott nytt år på dig med, Lina!

    SvaraRadera