söndag 10 maj 2009

Förlusten dominerar vinsten

Dagens tre poäng mot Djurgården satt mycket fint. Tyvärr domineras mina känslor dock av besvikelsen över en personlig förlust. Så fort jag klev in på Swedbank stadion kände jag att det här skulle gå bra och att Labinot skulle inleda med att göra första målet i sjätte minuten. Tyvärr ingick det inte i Sydsvenskans sms-tävling att namnge den som gjorde första målet, utan bara vilket lag och i vilken minut.

Är grymt besviken att någon Andreas tydligen hade hunnit skicka in samma svar innan jag och därmed vann tävlingen. Utan att kunna veta säkert, tror jag att Andreas trodde att Wilton skulle göra det första målet, och det känns surt. Allt medlidande emottages, och en middag med matchens lirare som tröst hade suttit lika fint som de tre poängen. Vore tacksam om någon vill hälsa honom det, då jag fortfarande försöker spela svår.

Beviset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar