lördag 18 juli 2009

Ingenting är omöjligt. Gör som Zlatan...

Ingenting är omöjligt. Zlatan har visat det många gånger, och det senaste dygnet bevisade jag det själv. Till exempel för killarna i färghandeln som menade att det inte är möjligt att måla med väggfärg på tyg. Och för mina nära och kära som menade att jag omöjligt skulle hinna fixa det jag föresatt mig på en natt och ett köksgolv.

Det gick! Med vilja orkar man mer än man tror och med en hårfön torkar färg fortare än man kan ana.

I morse gick jag nästan som i sömnen till manifestationen på förmiddagens MFF-träning. Någon tittade nyfiket på när jag satte upp mitt verk för att se vad just jag ville förmedla. Ett skratt. Yes! Det hade definitivt varit värt det. Jag sjönk ner på en sits och avnjöt resten av träningen som var som en ren kärleksförklaring mellan alla som står MFF nära. Vackert. Trots regnet!

Någon föreslog mitt i nattens arbete att jag kanske borde skaffa familj eller en ny hobby. Varför? Jag har ju precis hittat en! Både familj och hobby...


En Swanemärkt banderoll.
En banderoll säger mer än tusen ord... Gör som Zlatan, satsa på seger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar