söndag 5 april 2009

Jag älskar MFF, I DON'T LOVE MFF

En sån här dag är det lätt att älska di blåe, med ett snitt på 3p/match och i topp av den allsvenska tabellen. Att de bara spelat en match och att de flesta lagen inte spelat alls än, är mindre väsentliga detaljer.

När jag i facebooks fantastiska värld uttryckte mitt smått lyriska sinnestillstånd på engelska dagen till ära för att hela världen skulle förstå, med "I love MFF", så visade det sig att hela världen inte alls förstod.

Efter flera konstiga kommentarer och inviter, fick jag till slut förklaringen från en amerikansk vän:
MFF = "A threesome that involves a male and two females. Usually, the guy is in the middle. One woman is banging the guy, while the other has her muff in the guy's face, getting it licked."

Så, framöver kommer jag "bara" att älska, no more loving MFF...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar