onsdag 8 april 2009

Rekommenderas: köra 70 "där nere" i Uppsala

På förhand visste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig av publiken på Kalmar Nation i Uppsala, är de lika mycket ute och cyklar som studenterna i Lund? Jag kan dock såhär i efterhand varmt rekommendera alla som får chansen att köra hos Viktor & gänget att göra det. Det är Sveriges bästa klubb, i alla fall enligt Malmös mest patetiska singel. Jag körde mitt 70e gig, och det enda som hade kunnat göra kvällen lite bättre hade varit ett telefonnummer. Eller två.

En ren bonus är att jag nu kan säga att jag har stått upp där nere. På Downstairs alltså. Det är ju bara killar som brukar få stå upp "där nere" annars...

Herrarna Linell & Järvheden ägde scenen och båda imponerade framförallt med sitt sätt att hantera både blondiner och nationalekonomer som försökte ta över showen.

Ikväll avslutar jag min mini-semester med att se Skånes stolthet Zlat... förlåt, Robin Paulsson på Syster & Bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar