lördag 18 april 2009

Till Höllviken med silvertejp & en kotte

Hade det inte varit för att skrattmåsarna väckte mig med sitt förfärliga skratt vid sextiden i morse hade jag istället väckts av den strålande solen som sprider ljus och glädje över Skåne denna lördag. Det blir till att försöka öka mängden fräknar i Höllviken. Beger mig dit i en lånad bil, av vem får jag inte lov att skriva här för just ägaren. Han har nämligen haft problem med varningsblinkersen som fått för sig att blinka konstant, om man inte håller in dess knapp. Detta problem är dock åtgärdat nu, med en kotte och silvertejp. Jag är glad att vara släkt med en så kreativ person!



2 kommentarer:

  1. Eltejp hade funkat lika bra........

    SvaraRadera
  2. Ja, men inte varit lika snyggt. Silver på bilar är inne i Höllviken.

    SvaraRadera