lördag 25 april 2009

Ny nedräkning

Det sägs ju att mister man en står det tusen åter. Betyder det då att om man mister tusen, som på en missad singelkryssning, så står det en åter? Det räcker liksom. I den eviga väntan på Honom har jag nu startat en ny nedräkning.

Jag är inte rädd för att testa nya grejer. Förra sommaren när jag en dag på stranden stod och valde mellan en vit Magnum och en Lakritspuck så tog jag något helt annat. En 88a. Det var helt ok, förutom att just den här 88an gjorde lumpen och bara var hemma på helgerna. Men 88an gav ändå mersmak så när Malmö om 51dagar och 9timmar invaderas av vältränade 88or från hela Europa som ska spela U21 EM i fotboll så ska jag vara redo. Redo med två skyltar i publiken "Vi ses i parken" och "See you in the park" för att maximera mina chanser att hitta Honom där och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar