tisdag 21 april 2009

Sista giget som singel

Ikväll var det så dags för mitt historiska sista gig som singel. Nummer 72 i ordningen. På Malmös Harrys av alla ställen, där "människor möter människor" enligt deras hemsida och jag hade nog faktiskt kunnat möta någon människa där ikväll om det inte varit för att det är tre dagar kvar nu.

Tre dagar, varken fler eller färre, till jag lämnar singellivet. Därför måste jag be om ursäkt för något jag gjorde ikväll. Jag utnyttjade en person i publiken (vi kan kalla honom Boris för han sa att han hette så) under mitt gig och låtsasraggade helt enkelt på honom, endast i syfte att få skratt. Det var för ovanlighetens skull idag bara en del av min akt och jag hade inga som helst intentioner att ge upp min singla civilståndsstatus där ikväll. Jag är inte helt redo, men jag kommer vara det om tre dagar.

Tack Boris för ett snyggt spontant samarbete på vänsterkanten, som dock tyvärr inte kan leda vidare & tack kära släktingar som samlats kvällen till ära och som stöttade med skrattsalvor.





Swanen in action på jakt efter action med Boris, medan pappa (för kvällen även känd som farfar) bekymrat tittar på väl medveten om hur det brukar sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar