måndag 6 april 2009

Out of office

Avnjuter några dagars semester i huvudstaden med omnejd och trots att det bara är måndag saknar jag redan kontoret i Helsingborg. Det skriver jag inte bara för att min chef kanske läser det här, utan där är verkligen en speciell stämning med en obeskrivlig värme som sprider sig från golvet och ett fantastiskt leende som gömmer sig bakom min dörr. Jag skulle kunna fortsätta länge men en bild säger ju som bekant mer än tusen ord:

Tror bestämt jag ska passa på att hälsa på min gamla arbetsplats idag. Näst efter en fotbollplan är det nämligen just där man har störst chans att stöta på A-laget. På Systembolaget!

2 kommentarer:

  1. Vem vet - kanske sitter det ett nytt nylle bakom dörren Anna nästa gång du äntrar in på kontoret. Ett Masse brasse nylle månne?

    SvaraRadera
  2. Det hoppar jag verkligen inte när jag dyker upp imorgon! Så länge det inte är en annan svan =)

    SvaraRadera